středa 29. března 2017

Můj vysněný koutek na čtení

Již na začátku měsíce mi přišel e-mail se zajímavou nabídkou, a to ze stránek FAVI, zabývajících se nábytkem a interiéry, vytvořit jakýsi ideál svého království alias čtecího koutku a zároveň se tak zařadit do soutěže o knihovnu dle vlastního výběru. A jelikož je knih hodně a místa naopak málo, nedalo se odolat. Na škodu je, že z obrázků nic 3D nevytvořím a programy na internetu pro tvorbu koláží nejsou dobré, takže na řadu přišlo malování, nicméně každý si snad dokáže zhruba představit, jaký bych svůj čtecí koutek zamýšlel. Při brouzdání na FAVI mě zaujal nejeden produkt, nabízí opravdu široký sortiment nábytku, doplňků i jejich stylů – od retro, vintage, skandinávského přes dekorativní, barevný až k minimalistickému. Jediné, co mi chybí jsou tapety, ale o tom níže.

Na stránkách FAVI jsem vybral následující : 


Jak vidíte, za mě rozhodně minimalismus a má oblíbená kombinace barev – bílá, šedá a černá. Jednoduchá, šedo-černá sedačka, zajímavě koncipovaný konferenční stolek, stejně tak lampa, strohý design knihovny a dotvořil bych to nějakou černou, dekorativní, již výše zmíněnou tapetou. Podobný koncept užívám ve svém nynějším pokoji a vypadá to opravdu hezky, nicméně chápu, že někomu to může připadat přespříliš nudné a ponuré či dokonce depresivní. 

A co vy a váš vysněný čtecí koutek?
Vybrali byste si na FAVI?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :)
Budu se snažit na každý odpovědět.