pátek 8. července 2016

Call-it-what-you-want | ČERVEN 2016

Snad jste nezapomněli na tuhle rubriku, kterou máme všichni tolik rádi. Já totiž ano. Ostuda.
Dlouho jsem tenhle článek i nikoho neviděl a teď jsem si na něj vzpomněl a řekl, proč ho nesepsat? Vždyť to byla vždycky sranda! Je to projekt z dílny Emily L. z Knižního koutku.
Jednoduše řečeno se jedná o seznam knih, které jsem v uplynulém měsíci přečetl a ke každé z nich je přiřazený GIF, který vyjadřuje pocit, který z knihy mám a nebo jaký na ni mám názor. Recenze na jednotlivé knihy naleznete v prokliku.
Jdeme na to! :-)





Tak jste se dostali na konec článku. Pokud vás to alespoň trochu pobavilo, dejte mi v komentářích vědět, jestli Call-it-what-you-want sepsat i příští měsíc a pokud se rozhodnete do tohoto – ne už tak, jako dříve známého – meme zapojit taky, budu rád. :-)

4 komentáře:

  1. Tohle je úžasný! :D
    Mohla bych se o to taky pokusit, protože to vypadá vážně dobře, tohle jsem ještě nikde neviděla, takže určitě tohle udělej i příští měsíc. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konečně taky nějaká odezva. :-D
      Jdi do toho taky! :-)

      Vymazat
  2. To je bozi 😂😂, to udelam taky😂

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)
Budu se snažit na každý odpovědět.